Ο Υπουργός Παιδείας πρέπει να δώσει σαφείς απαντήσεις αλλά κυρίως να καλύψει, κατά προτεραιότητα, τις κενές θέσεις εκπαιδευτικών

Στη Βουλή φέρνει το σοβαρό πρόβλημα ελλείψεων βασικών ειδικοτήτων εκπαιδευτικών στα σχολεία της Ημαθίας, με ερώτηση που κατέθεσε, ο βουλευτής Ημαθίας της Νέας Δημοκρατίας, Απόστολος Βεσυρόπουλος, ζητώντας να καλυφθούν άμεσα τα κενά.

Ο κ. Βεσυρόπουλος στην ερώτηση του επισημαίνει ότι, τρεις μήνες περίπου μετά την έναρξη της σχολικής περιόδου στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  στην Ημαθία , καταγράφονται 34 ελλείψεις εκπαιδευτικών που έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά κυρίως στην προετοιμασία των μαθητών για τις πανελλαδικές εξετάσεις.

Σε δήλωση του ο βουλευτής Ημαθίας, ανέφερε:

«Είναι επιεικώς απαράδεκτο, τρεις περίπου μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, το Υπουργείο Παιδείας να μην έχει μεριμνήσει ώστε να μην υπάρχουν κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία και τα παιδιά να στερούνται την προετοιμασία τους σε βασικά μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικές εξετάσεις. Την ώρα που συζητούμε για την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και την αναβάθμιση της δημοσίας παιδείας, είναι λυπηρό να μην μπορεί η Πολιτεία να εγγυηθεί ούτε τα αυτονόητα. Άμεσα, ο Υπουργός Παιδείας πρέπει να δώσει σαφείς απαντήσεις αλλά κυρίως να καλύψει, κατά προτεραιότητα, τις κενές θέσεις».

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης του κ. Βεσυρόπουλου:

ΘΕΜΑ: «Ελλείψεις βασικών ειδικοτήτων εκπαιδευτικών σε σχολεία της Ημαθίας, τρεις μήνες μετά την έναρξη της σχολικής περιόδου»

Είναι σαφές ότι, οι κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία, τρεις μήνες μετά την έναρξη της σχολικής περιόδου δεν περιποιούν τιμή στην Πολιτεία. Επιπρόσθετα έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά κυρίως στην προετοιμασία των μαθητών για τις πανελλαδικές εξετάσεις.

Τρεις μήνες περίπου μετά την έναρξη της σχολικής περιόδου στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ημαθία, καταγράφονται 34 ελλείψεις εκπαιδευτικών.

Συγκεκριμένα:

-Στο Γενικό Λύκειο Μελίκης δεν υπάρχει Καθηγητής Χημείας, ένα κρίσιμο μάθημα για τους μαθητές συγκεκριμένης κατεύθυνσης στις πανελλαδικές εξετάσεις.

-Στα ΕΠΑΛ Νάουσας και Αλεξάνδρειας υπάρχουν κενές θέσεις φιλολόγων ενώ υπάρχουν και δύο κενές θέσεις Καθηγητών Φυσικής στα ΕΠΑΛ Αλεξάνδρειας και Βέροιας.

Παράλληλα, υπάρχουν και άλλες κενές θέσεις, σε ειδικότητες καθηγητών μουσικής, καλών τεχνών, νοσηλευτικής, οικονομίας, αισθητικής, πολιτικών μηχανικών κ.α.

Τα περισσότερα κενά καταγράφονται στα ΕΠΑΛ Νάουσας, Βέροιας και Αλεξάνδρειας ενώ υπάρχουν κενές δέκα θέσεις εκπαιδευτικών στο Μουσικό Σχολείο.

Κατόπιν των ανωτέρω

Ερωτάται ο Κύριος Υπουργός

  1. Που οφείλεται το γεγονός ότι τρεις μήνες μετά την έναρξη της σχολικής περιόδου δεν έχουν καλυφθεί οι 34 κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ημαθία.
  2. Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί για την άμεση κάλυψη των κενών θέσεων.